Nidec dhe Renesas njoftojnë zhvillimin e përbashkët për automjetet elektrike
Një motor tërheqës i automjeteve elektrike dhe elektronika e fuqisë do të integrohen në gjeneratën e ardhshme E-Axle (sistemi X-in-1). Për të zhvilluar zgjidhje gjysmëpërçuese për gjeneratën e ardhshme të E-Axle (sistemi X-in-1) për automjetet elektrike (EV), i cili kombinon një motor lëvizës dhe elektronikë të fuqisë, Nidec Corporation dhe Renesas Electronics Corporation kanë zgjedhur të bashkëpunojnë. Automjetet moderne elektrike përdorin një komponent 3-në-1 të njohur si E-Axle, i cili kombinon një motor, një inverter dhe një kuti ingranazhi (kuti ingranazhi). Për të arritur performancë dhe efikasitet të lartë, si dhe përmasa dhe peshë të vogël, kosto më të ulëta dhe për të përshpejtuar zhvillimin e automjeteve, automjetet elektrike integrojnë gjithashtu kontrolle elektronike të energjisë, si konvertuesit DC-DC dhe karikuesit në bord (OBC). Prodhuesit e automjeteve elektrike në vendet e zhvilluara si Kina kanë krijuar një platformë X-in-1 që kombinon disa veçori, duke përshpejtuar adoptimin në modele të shumta makinash.
Cilësia e makinave nuk mund të mbahet në një nivel të lartë kur X-in-1 bëhet më kompleks dhe kombinon më shumë funksione. Për të garantuar sigurinë e automjeteve, është thelbësore të zhvillohet teknologjia parandaluese e sigurisë, si aftësitë diagnostikuese dhe parashikimi i defekteve. Për të kapërcyer këtë problem, të dy kompanitë vendosën të kombinojnë teknologjitë e tyre për të zhvilluar një provë koncepti (PoC) për sistemin jashtëzakonisht të besueshëm dhe me performancë të lartë X-in-1. PoC mundëson që sistemi X-in-1 të ketë një dizajn më kompakt, peshë më të lehtë, çmim më të ulët dhe performancë dhe efikasitet më të mirë në klasë. Kompanitë planifikojnë të lëshojnë provë fillestare të konceptit (PoC) deri në fund të vitit 2023. Ai do të përmbajë një sistem 6-në-1 me konvertues DC-DC, OBC, njësi të shpërndarjes së energjisë (PDU), motor, inverter dhe kuti ingranazhi. Përveç komponentëve të tjerë, Nidec dhe Renesas do të prodhojnë një PoC shumë të integruar X-in-1 me një sistem të menaxhimit të baterive (BMS) në 2024. Prova e dytë e konceptit do të zëvendësojë GaN (nitrit galium) për komponentët e fuqisë DC-DC dhe OBC të PoC-së së parë, për të reduktuar më tej madhësinë dhe koston. GaN performon shkëlqyeshëm në aplikacionet me frekuencë të lartë.