Historia e mikrofonit SHURE Studio Model 58 ose ndryshe SM58
Por i gjithë ky mikrofon që duket paksa si akullore, po të pyesësh ndonjë inxhinier zëri, do të të thotë se është një lloj bombe atomike dhe ndoshta do të ishte në gjendje të përballonte edhe një të tillë, sepse është vërtetë i fortë. Epo, ndoshta nuk do ta besoni, si, nuk e besova, megjithatë, Shure është një klasë e vitit 1966, por gjëja interesante është historia e saj dhe ajo e markës që e prodhon. Babai i këtij objekti të vogël quhej Sidney Shure dhe gjatë fëmijërisë së tij ai ishte një nga ata radioamatorët e pasionuar. Po, tre u diplomuan dhe themeluan një kompani për shpërndarjen e pjesëve të radios. Kompania u ngrit pothuajse menjëherë dhe në 28, pasi vëllai i Sydney bashkohet me kompaninë, emri i kompanisë bëhet Shure Brothers Company. Kompani me 75 punonjës dhe një zyrë në Çikago. Gjithsesi, pas depresionit ekonomik të 29, fatkeqësisht gjërat ndryshojnë dhe madje shpejt. Në vitin 1930, Korporata Kombëtare e Transmetimeve operoi dy rrjete radio në Shtetet e Bashkuara, të cilave atë vit u shitën 13.5 milionë radio radio. Pra, brenda një viti nga radio nuk është më një treg për hobistët, por është një treg konsumi dhe rrjedhimisht kërkesa për pjesë të vetme për montim rrëzohet keq. Sydney dhe kompania e tij mund të ishin shembur bashkë me tregun, por ja, një goditje gjeniale sepse zoti Sydney Shure e kishte ndjerë atë që do të ndodhte.
Agimi i Radios ishte gjithashtu Agimi i epokës së mikrofonit, sepse dua të them nëse keni radio duhet të flisni për diçka për ta përdorur atë dhe kjo për të gjitha radiot, policinë, aviacionin e kështu me radhë. Një fakt tjetër i rëndësishëm është se në atë kohë nuk kishte prodhues të mëdhenj për mikrofona në SHBA, të gjithë më të mirët, vinin nga jashtë pothuajse ekskluzivisht nga Gjermania dhe kushtonin shumë para. Kështu Sidney dhe vëllai i tij u hodhën në prodhimin e mikrofonit të karbonit button dhe në vitin 32 krijuan mikrofonin e parë, që nuk kushton shumë dhe e prodhojnë në Amerikë, për më tepër një mikrofon fantastik, rezistent, i lehtë, i gjithanshëm. Vitin e ardhshëm ata prezantojnë gjithashtu mikrofonin e tyre të parë me kondensator të nivelit të lartë. VIP, modeli 40 i por revolucioni i vërtetë vjen në vitin 39, kur studiuesit Sciur shpërbëjnë tregun me modelin unitar Fifty five, mikrofoni i parë me një element me një drejtim në botë. Mikrofoni me një drejtim do të ishte paraardhësi i SM 58 tonë dhe është revolucionar sepse redukton shumë zhurmën e jashtme dhe prodhon reagime shumë të kufizuara. Kjo e çoi kompaninë e zotit Shure në krye të prodhuesve më të rëndësishëm të mikrofonëve në botë dhe ndryshoi dukshëm historinë, sepse që nga ai moment të gjithë politikanët që iu drejtuan, turmave të mëdha do ta bënin këtë dhe këngëtarët e epokës.
Ernie Seeler, njeriu që qëndron pas zhvillimit të SM58, nuk i pëlqente rock and roll.
Ashtu si Crosby dhe Sinatra ishin ndër përfaqësuesit kryesorë të atij revolucioni. Fillimi i Luftës së Dytë Botërore në Evropë e ndihmoi kompaninë edhe më shumë, sepse papritmas mikrofonat gjermanë nuk ishin më në dispozicion. Dhe kështu mikrofoni Uniti Dain u bë mikrofoni i vetëm në Shtetet e Bashkuara. Dhe me të vërtetë çmimi prej 45 dollarësh gjithashtu nuk i bëri shitjet shumë keq. Vitet që kalojnë, vazhdon të perfeksionojë mikrofonat e tyre për të përmbushur standardet gjithnjë e më të kërkuara të muzikantëve, veçanërisht edhe për të përballuar nivelet gjithnjë e më të larta të zërit në skena. Dhe së fundi në 65 Shure lançon SM57 që është një model shumë i gjithanshëm që mund të përdoret si për të përforcuar të folurit dhe të kënduarit, por edhe për instrumente muzikore. Dhe vitin e ardhshëm në 66 doli Studio Modeli 58 ose për miqtë SM58 që është bërë mikrofoni standard për këngëtarë të të gjitha zhanreve të muzikës popullore, veçanërisht rock, dhe është mikrofoni më i shitur në historinë e Shure. Gjëja qesharake është se të dy mikrofonët 57 dhe 58 kishin të dyja një rol shumë të rëndësishëm në rritjen e muzikës rock, por ato u projektuan nga një inxhinier që padyshim e urrente këtë zhanër. Megjithatë, inxhinierët e tingullit të grupeve të rock-ut në turne vunë re konstruksionin e fortë dhe tingullin e besueshëm të SM58 dhe e bënë atë mikrofonin e preferuar të grupeve kryesore të kohës. Në këtë pikë mund të themi dhe një mikrofon i përjetshëm, apo jo? Vite më vonë ai lëshon edhe beta 58, e cila është edhe më e saktë, kap edhe më shumë detaje, ndoshta është më pak e butë, por le të themi se në këtë nivel bëhet çështje shije.