Një prototip i baterisë që kërkon disa sekonda dritë dielli për të mbajtur një ngarkesë për pajisje të tilla si pajisjet e veshjes u ndërtua nga një ekip nga Instituti i Teknologjisë së Avancuar (ATI) të Universitetit të Surrey.
Sipas Jinxin Bi, autori i parë i studimit që përshkruan baterinë e re, është një teknologji premtuese në kontekstin e përpjekjeve për të arritur një nivel energjie të pastër dhe një viaticum të mirë edhe në lidhje me elektronikën e veshur, që po përhapet kaq shumë.
Në thelb, një bateri e tillë mund t’i mbajë të ngarkuara të gjitha ato pajisje të shumta që ne i mbajmë tani kur dalim thjesht duke përdorur rrezet e diellit. Kjo do të ishte karikim i vazhdueshëm pa plug-in, siç shpjegon vetë studiuesi.
Është një bateri jonike mikro-zinku me qeliza diellore fleksibël të bëra nga perovskite. Studiuesit po prezantojnë për herë të parë nikelin në këtë lloj baterie për të stabilizuar të gjithë konfigurimin dhe për ta bërë performancën elektrokimike më efikase. Bateria mund të ringarkohet në rreth tridhjetë sekonda duke grumbulluar energji të mjaftueshme për të fuqizuar komponentë të ndryshëm elektronikë, të tillë si një llambë LED ose një sensor presioni, për periudha prej dhjetëra minutash. Sipas studiuesve, skema që ata krijuan është veçanërisht “premtuese për sistemet e rimbushjes fleksibël në miniaturë të gjeneratës së ardhshme”.
Vicor Corporation, një lider në komponentët modularë të energjisë dhe sistemet e energjisë, ka publikuar parashikimet e saj për vitin 2022. Parashikimet në thelb mbulojnë 3 fusha: Automobilistikë, Informatikë në shkallë të lartë, Hapësirë ajrore dhe mbrojtje.
Cilat janë parashikimet teknologjike për vitin 2022? Sipas analizës së Vicor, viti 2022 do të ketë rritje të inovacionit në zgjidhjet e energjisë në shumë sektorë të teknologjisë. Pas dy viteve të pandemisë globale, ja cilat janë sfidat dhe tendencat që do të karakterizojnë vitin 2022.
Sektori i automobilave
Automjetet moderne elektrike përdorin deri në tre bateri të veçanta, një nga 400 V ose 800 V (bateri tërheqëse) dhe një sistem shpërndarjeje që funksionon me bateri dytësore 12 V dhe 48 V. Prodhuesit janë të zënë duke u përpjekur të ulin peshën e automjeteve, duke reduktuar gjithashtu kompleksitetin e sistemit të karburantit . Gjatë vitit 2022, ne presim të shohim këtë qasje modulare për ofrimin e energjisë të miratuar nga OEM-të ndërsa ato elektrizojnë dhe diferencojnë flotat e tyre, duke ofruar një gamë më të gjerë dhe performancë më të mirë të përgjithshme.
Vrull i rëndësishëm drejt inovacionit do të vijë gjithashtu nga ripërdorimi i baterive të automjeteve elektrike, duke siguruar që ato të mund të ripërdoren për pirunët elektrikë ose si rezervë energjie për shtëpitë dhe ndërtesat. Rreth automjeteve komerciale më të mëdha dhe me fuqi të lartë, ka një interes në rritje për përdorimin e qelizave të karburantit dhe hidrogjenit për prodhimin e energjisë, gjë që do të gjenerojë kërkesë më të madhe për konvertim DC-DC me efikasitet të lartë. Së fundi, brenda automjetit, komoditeti i udhëtimit do të bëhet gjithashtu gjithnjë e më i rëndësishëm si për shoferin ashtu edhe për pasagjerët. Pritet gjithashtu rritje e kërkesës për suspension aktiv me energji elektrike, duke theksuar edhe një herë nevojën për zgjidhje shumë efikase të menaxhimit të energjisë.
Sipas parashikimeve të Vicor, rritja e qendrës së të dhënave do të vazhdojë të përshpejtohet. Në vitin 2022, tregu global i informatikës me shkallë të lartë do të vazhdojë të rritet, duke filluar nga rreth 147 miliardë dollarë vitin e kaluar, me një parashikim CAGR të të ardhurave prej + 27,4% deri në vitin 2028. Drejtuesit kryesorë të rritjes do të përfshijnë rritjen. rritjen e ngarkesave të punës në renë kompjuterike, optimizimin e qendrës së të dhënave, platformat e mediave sociale dhe shfaqja e DaaS.
Sektori i Informatikës me Performancë të Lartë
Tendenca që do të karakterizojë këtë sektor në vitin 2022 është rritja e peshës së energjisë së rinovueshme “të gjelbër”. Tensioni i lartë DC do të ofrohet si burim primar i energjisë në shumë aplikacione, veçanërisht në pajisjet e skajshme. COVID-19 ka përshpejtuar rritjen e sasisë së të dhënave të gjeneruara dhe ky trend do të vazhdojë edhe pas pandemisë. Me shfaqjen e teknologjisë 5G, infrastruktura e rrjetit do të bëhet gjithnjë e më komplekse, me më shumë nyje përpunuese më afër përdoruesit për të zvogëluar vonesën dhe për të mundësuar përdorim më të madh të aplikacioneve IoT. IoT do të kërkojë më shumë fuqi llogaritëse për të përmirësuar sigurinë, gjë që do të rezultojë në një rritje të fuqisë së përgjithshme llogaritëse të kërkuar në aplikacione. Për të përmbushur këto nevoja, Vicor ka filluar prej kohësh të projektojë dhe të ndërtojë konvertues të fuqisë më të vogël e më të dendur për të mbështetur fuqinë kompjuterike. Qendrat e të dhënave duhet të reduktojnë konsumin e energjisë duke adoptuar module me densitet të lartë të fuqisë, të cilat nga ana tjetër do të minimizojnë ngarkesën e ftohjes së ajrit. Zinxhiri i furnizimit gjithashtu pritet të vazhdojë të përjetojë ndërprerje me vështirësi të mëtejshme të paktën deri në fund të vitit 2023.
Sektori ushtarak dhe i hapësirës ajrore
Inovacioni dhe kërkesa për efikasitet më të madh do të vazhdojnë të nxisin një interes në rritje për elektrifikimin për të zëvendësuar sistemet mekanike dhe lëndët djegëse kimike. Për shembull, nëndetëset e avancuara po zëvendësojnë hidraulikën me energji elektrike, ndërsa avionët elektrikë po vendosin rekorde të reja të rrezes dhe shpejtësisë.
Menaxhimi i energjisë për dronët me operim elektrik do të vazhdojë të jetë një faktor kritik, ndërkohë që interesi në rritje për Armët e Energjisë së Drejtuar (DEW) si lazerët, si për përdorim në anije ashtu edhe për automjete, do të kërkojë zgjidhje. për trajtimin e burimeve të reja të energjisë si p.sh. bateritë në gjendje të ngurtë. Ekziston gjithashtu një kërkesë në rritje për teknologjitë e elektronikës së fuqisë për të përmbushur kërkesat e standardeve të tilla si Arkitektura e Sistemit të Hapur të Sensorëve (SOSA). Rikthimi i pandemisë vazhdon të shohë një rritje të kërkesës për elektronikë në tregjet ushtarake dhe të hapësirës ajrore. Sektori hapësinor evropian do të shohë gjithashtu një përdorim në rritje të shtytjes së joneve elektrike për anijet kozmike, kryesisht për mirëmbajtjen e stacioneve për yjësitë e reja të satelitëve me brez të gjerë të hapësirës.
Pozicioni i Gjegj Shaska në General Motors është Electrification System Architect. Specialiteti i tij është në projektimin e Electric Powertrain, që përfshin Lithium-Ion bateri dhe transmisionin elektrik. Në një makinë të zakonshme, këto pjeseë janë Motori dhe Transmisioni. Gjergji është përgjegjës për sistemet e kontrollit dhe integrimit në makinë të baterisë dhe motorave elektrikë. Hamer EV ka një bateri prej 200 kWh, që me një karikim, ka një autonomi prej më shumë se 550 km. Gjithashtu ka dy motora elektrikë mbrapa dhe një përpara që së bashku i japin një fuqi prej 1000 hp. Hamer EV arrin shpejtesinë 0-100 km/orë në më pak se 3 sekonda. Është një makinë e mrekullueshme dhe ndihem shumë krenar që jam pjesë e grupit të inxhinierëve që e kanë projektuar.
Vetë Presidenti i SHBA-së, Joe Biden, ka bërë një xhiro me një veturë Hummer elektrik.
Në një intervistë të dhënë për media shqiptare, Gjergji ka dhënëmesazh për të rinjtë shqiptarë:
Nëse keni dëshirë të krijoni një të ardhme të suksesshme në Amerikë, mundësia më e mirë është shkollimi në degët e inxhinierisë elektronike dhe informatikës. E ardhmja është në teknologji dhe këto do të jenë degët më të kërkuara në të ardhmen në Amerikë